شرح وظایف مسئول امور مالی

1- کارپردازی

·         استعلام بهاء قبل از خرید اجناس و گزارش آن به مقام مافوق.

·         دریافت درخواستهای خرید که از سوی مقام مافوق ارجاع گردد.

·         تهیه و تنظیم صورت مجلس های مربوط به ترخیص کالا و ارائه آن به اداره متبوع.

·         نظارت بر کلیه امور مربوط به کارپردازی واحد متبوع و راهنمایی کارکنان تحت سرپرستی

2 انبارداری

·         تطبیق کالاهای خریداری شده به انبار با نمونه اصلی آنها.

·         رسیدگی موجودی انبارو صورت برداری از کالاهای موجود در انبار و نظارت در ورود و خروج لوازم و اجناس و کالاها و همچنین امضاء کلیه اسناد مربوط

·         نظارت بر تمامی فعالیت ها و اجرای کامل مقررات مالی و انبارداری در انبارهای تحت سرپرستی و ارائه راهنمایی های لازم به کارکنان تحت نظارت.

3 جمع داری نقدی

·         دریافت اوراق بهادار و تمبر از مراجع ذیربط و فرش آنها به متقاضیان و تحویل درآمد روزانه به بانک و یا حساب های مخصوص و تنظیم اسناد مربوط.

·         تنظیم ارقام دریافتی و پرداختی در دفتر صندوق و بستن حساب ها در موعد معین و تهیه سیاهه ریز عملکرد روزانه و ماهانه .

·         دریافت وجوه تنخواه گردان و سایر وجوه صدور قبض های رسید و تحویل آنها به مراجع ذیربط و ارائه چک های وصولی به بانک.

·         نظارت بر کلیه فعالیتهای واحد تحت نظارت و ارائه راهنمایی های لازم به کارکنان تحت سرپرستی و تقسیم کار بین آنها.

4 - جمع داری اموال

·         انجام ااقدامات لازم به منظور نصب علائم مخصوص برچسب های شماره دار بر روی هر یک از اموال و تنظیم صورت موجودی مانده اموال مصرفی در آخر هر سال و ارسال صورتحساب به اداره کل اموال دولتی طبق مقرررات مربوط.

·         صدورپروانه خروج برای اموال ، تهیه صورت اموال زائد و اسقاط و ارسال آن به سازمان متبوع واداره کل اموال دولتی جهت کسب اجازه فروش و یا صدور دستور حذف ، ممیزی و رسیدگی به سیاهه اموال اسقاطی.

·         نگاهداری حساب کلیه اموال منقول ، مسروقه و یا از بین رفته ، طبق آیین نامه اموال دولتی و ثبت مشخصات آنها در دفاتر اموال.

·         نظارت بر فعالیتهای واحد مربوطه و ارائه راهنمایی های لازم به کارکنان تحت سرپرستی و تقسیم کار بین آنها.  

5 امور فروش

·         تحویل اجناس از متصدی مربوط وتنظیم آنها در غرفه ها با توجه به اصول طبقه بندی کالاها و رسیدگی به موجودی غرفه و یا غرفه های تحت سرپرستی

·         سعی و اهتمام در بالا بردن میزان فروش وتحویل وجوه دریافتی و صورتحساب تنظیم شده به مقام مافوق

·         تهیه آمار فروش به تفکیک وتنظیم نوع مشخصات کامل هریک از اجناس و ارائه گزارش های لازم.

·         نظارت بر فعالیتهای فروشگاه و یا فروشگاههای مربوط و دریافت درآمدهای حاصله از فروش و ارائه راهنمائی های لازم به کارکنان تحت سرپرستی به منظور بالابردن میزان کارآیی آنها درجهت نیل به اهداف تعیین شده.

6 امور بوفه و رستوران

·         مباشرت و مراقبت درامر خرید مایحتاج مورد لزوم آشپزخانه و سالن غذا خوری و فروش بلیط غذا و دریافت های نقدی .

·         نظارت بر تهیه غذا ، انبار آشپزخانه ، حفظ بهداشت محیط و دادن دستورات لازم در هر مورد.

·         تهیه برنامه غذایی و انجام کلیه امور اداری مربوط به سالن غذا خوری از قبیل امضای درخواست کالا وتنظیم گزارشهای لازم جهت استحضار مقام مافوق.

لیست اخبار صفحه :4
بازدید مدیر درمان از بیمارستان
بیمارستان خاتم الانبیاء درمیان

بازدید مدیر درمان از بیمارستان

مدیر درمان دانشگاه به اتفاق رئیس شبکه بهداشت و درمان از بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) درمیان بازدید نمود

کمیته بهبود کیفیت
بیمارستان خاتم الانبیاء درمیان

کمیته بهبود کیفیت

کمیته بهبود کیفیت و تیم مدیریت اجرایی بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) برگزار شد.

كسب مقام قهرماني مسابقات كاراته
بيمارستان خاتم الانبياء درميان

كسب مقام قهرماني مسابقات كاراته

همكار محترم شاغل در اتاق عمل بيمارستان خاتم الانبياء (ص) درميان جناب آقاي محمد محمدي موفق به كسب مقام اول مسابقات استاني كاراته گرديد.

کپی لینک کوتاه :