شرح وظایف مسئول امور مالی

1- کارپردازی

·         استعلام بهاء قبل از خرید اجناس و گزارش آن به مقام مافوق.

·         دریافت درخواستهای خرید که از سوی مقام مافوق ارجاع گردد.

·         تهیه و تنظیم صورت مجلس های مربوط به ترخیص کالا و ارائه آن به اداره متبوع.

·         نظارت بر کلیه امور مربوط به کارپردازی واحد متبوع و راهنمایی کارکنان تحت سرپرستی

2 انبارداری

·         تطبیق کالاهای خریداری شده به انبار با نمونه اصلی آنها.

·         رسیدگی موجودی انبارو صورت برداری از کالاهای موجود در انبار و نظارت در ورود و خروج لوازم و اجناس و کالاها و همچنین امضاء کلیه اسناد مربوط

·         نظارت بر تمامی فعالیت ها و اجرای کامل مقررات مالی و انبارداری در انبارهای تحت سرپرستی و ارائه راهنمایی های لازم به کارکنان تحت نظارت.

3 جمع داری نقدی

·         دریافت اوراق بهادار و تمبر از مراجع ذیربط و فرش آنها به متقاضیان و تحویل درآمد روزانه به بانک و یا حساب های مخصوص و تنظیم اسناد مربوط.

·         تنظیم ارقام دریافتی و پرداختی در دفتر صندوق و بستن حساب ها در موعد معین و تهیه سیاهه ریز عملکرد روزانه و ماهانه .

·         دریافت وجوه تنخواه گردان و سایر وجوه صدور قبض های رسید و تحویل آنها به مراجع ذیربط و ارائه چک های وصولی به بانک.

·         نظارت بر کلیه فعالیتهای واحد تحت نظارت و ارائه راهنمایی های لازم به کارکنان تحت سرپرستی و تقسیم کار بین آنها.

4 - جمع داری اموال

·         انجام ااقدامات لازم به منظور نصب علائم مخصوص برچسب های شماره دار بر روی هر یک از اموال و تنظیم صورت موجودی مانده اموال مصرفی در آخر هر سال و ارسال صورتحساب به اداره کل اموال دولتی طبق مقرررات مربوط.

·         صدورپروانه خروج برای اموال ، تهیه صورت اموال زائد و اسقاط و ارسال آن به سازمان متبوع واداره کل اموال دولتی جهت کسب اجازه فروش و یا صدور دستور حذف ، ممیزی و رسیدگی به سیاهه اموال اسقاطی.

·         نگاهداری حساب کلیه اموال منقول ، مسروقه و یا از بین رفته ، طبق آیین نامه اموال دولتی و ثبت مشخصات آنها در دفاتر اموال.

·         نظارت بر فعالیتهای واحد مربوطه و ارائه راهنمایی های لازم به کارکنان تحت سرپرستی و تقسیم کار بین آنها.  

5 امور فروش

·         تحویل اجناس از متصدی مربوط وتنظیم آنها در غرفه ها با توجه به اصول طبقه بندی کالاها و رسیدگی به موجودی غرفه و یا غرفه های تحت سرپرستی

·         سعی و اهتمام در بالا بردن میزان فروش وتحویل وجوه دریافتی و صورتحساب تنظیم شده به مقام مافوق

·         تهیه آمار فروش به تفکیک وتنظیم نوع مشخصات کامل هریک از اجناس و ارائه گزارش های لازم.

·         نظارت بر فعالیتهای فروشگاه و یا فروشگاههای مربوط و دریافت درآمدهای حاصله از فروش و ارائه راهنمائی های لازم به کارکنان تحت سرپرستی به منظور بالابردن میزان کارآیی آنها درجهت نیل به اهداف تعیین شده.

6 امور بوفه و رستوران

·         مباشرت و مراقبت درامر خرید مایحتاج مورد لزوم آشپزخانه و سالن غذا خوری و فروش بلیط غذا و دریافت های نقدی .

·         نظارت بر تهیه غذا ، انبار آشپزخانه ، حفظ بهداشت محیط و دادن دستورات لازم در هر مورد.

·         تهیه برنامه غذایی و انجام کلیه امور اداری مربوط به سالن غذا خوری از قبیل امضای درخواست کالا وتنظیم گزارشهای لازم جهت استحضار مقام مافوق.

لیست اخبار صفحه :1
کپی لینک کوتاه :