شرح وظایف مسئول مدارک پزشکی
1- مدیریت واحد مدارک پزشکی وپرسنل مدارک پزشکی
2- تنظیم برنامه و ایجاد هماهنگی لازم بین واحدهای تابعه مدارک پزشکی
3- پاسخگویی به تمامی مکاتبات ارسالی از سوی سازمانها ( معاونت درمان ، پزشکی قانونی، نظام پزشکی ،ثبت احوال و ... )
4- همکاری ، مشارکت و ایجاد زمینه لازم جهت همکاری در امر تحقیق و پژوهش در عرصه نظام سلامت
5- برگزاری ماهانه کمیته آمار و مدارک پزشکی ،دبیری کمیته و پیگیری موارد مطروحه
6- بررسی ماهانه نمونه پرونده های پزشکی و گزارش موارد عدم رعایت استاندارد به مسئولین مربوطه ( مسئولین بخش ها )
7- ساماندهی ، ایجاد امنیت لازم جهت حفظ محرمانگی اطلاعات سلامت ، نظارت و کنترل بایگانی های جاری ، نیمه فعال و راکد پزشکی
8- نیازسنجی واحد از نظر لوازم مورد نیاز و پیگیری درخواست ها
9- همکاری با واحد بهبود کیفیت مرکز در راستای پیاده سازی استانداردهای بخش ، آموزش و تنظیم برنامه جهت حضور پرسنل مربوطه در دوره های مورد نیاز طبق برنامه ریزی سوپروایزر
آموزشی مرکز
10- جمع آوری و پردازش داده های آماری بصورت ماهانه
11- همکاری با واحد فناوری اطلاعات مرکز و ثبت آمار ها بصورت ماهانه در سیستم avab